Turbo Pascal
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 


Forum Turbo Pascal Strona Główna Wasze projekty Grawitacja and Dizzy Vapire's Blood
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Śro 14:15, 24 Maj 2006
Autor Wiadomość
PoOm
Początkujący



Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Thousand thousand miles away..

Temat postu: Grawitacja and Dizzy Vapire's Blood

Z góry zaznaczam ze wiekszośc projektów nie została ukończona w całości. Jednak sa to wersje działające i przetestowane (po prostu nie sa
to finalne programy).

1. Dizzy Vapire's Blood

Moja pierwsza gierka...napisana w C++ w kompilatorku Borland 3.11 czy
cos takiego...
Był to prosty projekt robiony całkowicie dla zabawy. Klawiszologia
strzaleczki: poruszanie sie po menu
a,s,d,w: poruszanie sie postacia
k,L: ciecia toporami K<- lewa reka L<-Prawa reka
i,o: ciecia krotkie j/w.
Esc: wyjscie.
F1: widok wektorów.
F4: Menu.
Space: Padłeś ??? ..powstań ;s ( 3 zycia sa tylko)

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak kozystac z rapidshare ???
1. Klikamy na link.
2. Ukaze nam sie strona klikamy na buzik u samego dołu...FREE.
3. Czekamy az ukaze sie tekst do wpisania....
4. Wpisujemy...
5. No i sie sciaga ;s


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Śro 14:35, 24 Maj 2006
Autor Wiadomość
PoOm
Początkujący



Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Thousand thousand miles away..

Temat postu:

Projekt Grawitacja.
C++/ OpenGL / WinApi.
JEŚLI SIE BEDZIE CIEŁO. Proponuje aktualizacje sterowników.

Pokazuje teoretyczny wpływ jakiegoś ciezkiego ciała na pewna siatke
przy odpowiednich wartościach mozna to interpretowac jako:
Wpływ super ciezkiego ciała na siatkę czaso przestrzeni lub po prostu
jakies zmyslne ciało grawitayjne co wyglada jak siatka;s

Niekóre versje maja odwrócony wpływ grawitacji.
(program robiony na potrzeby pokazu fizycznego w liceum)

Klawiszologia.
A,S,D,W...poruszamy kamera.
Z,X,C....obracamy układ.
1- Rysuje sie punktami ( zalecane do ogladania tam gdzie to sugeruje )
2- Rysowanie liniami.

czasami wystpuja drobne anomalnie.....(gdy sie odleglosc zmniejsza do
bardzo malych wartosci ~0 ale jak juz wspominałem...to bylo tylko na
pokaz zjawiska i nic nie przeszkdzało ;s )

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  

Śro 14:47, 24 Maj 2006
Autor Wiadomość
PoOm
Początkujący



Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Thousand thousand miles away..

Temat postu:

Kolejny projekt to juz cos wiekszego.
C++ /OpenGl /WinApi

Mini Układ słoneczny ;s

2 lub 3 ciała.
Zalety:
-Czytanie modelów *.3ds
-Mile menu.
-Teksturowanie
( i tak naprade wiele innych jak czytanie MD2 oblusga animacji...
czytanie map wysokości...ale to juz w innmy projekcie)

Klawiszologia: standardowo A,S,D,W z,x,c
Przyciski aktywuja sie gdy nacisniemy na nie lewym dezatwyuja sie przy
kliknieciu na nie prawym. (myche mam na mysli)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  

Śro 15:10, 24 Maj 2006
Autor Wiadomość
PoOm
Początkujący



Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Thousand thousand miles away..

Temat postu:

Dodam w najbliższym czasie.

Grafika 3D (PASCAL)
-bym go dodal juz treaz ale mi sie nie chce zmieniac sciezki do bgi na
domyslna ( w katalogu programu) jak tylko zbiore checi umieszcze...
program przedstawia "statek kosmiczny" ktorym mozna poruszac/obracać
w przestrzeni trójwymiarowej.

DattPerson (PASCAL)
-bazda danych ktora zostanie umieszczona po skończeniu projektu.
Cechy programu:
1. Obsluga myszy.
2. Obiektowosc interfacu graficznego.
3. Obsluga list.
4. Zaawansowana filtracja. (najwazniejsza czesc)
5. Grafika (BGI)
6. Minimalizowanye fekt migania (cos sie nie zmienia to sie nie rysuje)
7. Szybkość działania (operacje na listach sa bardzo szybkie)
8. Inteligenty system pomocy.
9. Oszczedność pamieci.
10. Program typu What You See Is What You Get (To Co widzisz to masz).
11. Kontrola wpisywania danych przez uzytkownika ( i ich korekta).
12. Obsługa 4 tysiecy rekordów.

Wady: -BGI :(
program pracuje "Tylko" na 4-5 tysiącach rekordów ...powodem takiego
działania jest ...mała ilość pamieci udostepnionej kompilatorom dosowym
(1mb blok z czego 500-600kb na dynamiczne zmienne (wskazniki itd)
oraz 64 kb dla statycznych) I problemu by nie bylo gdyby nie smutny fakt
ze zaden (chyba) windowsowski kompilator BGI nie obsluguje ;s
i nie mozna skompilowac programu tak by kozystal z całej pamieci ram.

Nie mniej jednak program pisany jest na zaliczneie i w zadnym stopniu nie
jest to jakos ograniczone mozliwosciami kodu ...po prostu kompilator ;s

Studdatt
Jedna z pierwszych baz danych pisana na tablicy ( muahaha) ;]
Jedyna ciekawą opcja jest kozystanie z tzw "bufora" jezeli cos sie nie
miesci w tablicy to jedziemy z tym na dysk ;d i tak w kólko cos usuniemy
z bufora to z dysku znów tam idzie. Dzieki temu mamy szybki
dostep do danych w tablicy. Za to koszmarny do tych na dysku.
Program mało uzyteczny lecz ciekawy.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin